29. lokakuuta 2015

Kings Park and Botanic Garden

Tähän paikkaan mä rakastuin heti. Paljon olin kuullut puhuttavan Kings Parkista, mutta olin kuvitellu pienessä mielessäni jotain ihan muuta. Ja tällä kertaa todellisuus oli 100x parempaa, kauniimpaa ja ihanampaa kun mitä mun mielessä oli. Viimestään ensi viikolla kyllä mentävä tänne uudelleen, en malta odottaa!


Tänään sain vihdoin hankittua puhelimeen paikallisen liittymän, joten luulen bloginkin päivittämisen helpottavan kun ei tarvitse ilmasen wifin perässä kulkea :) Vielä on monta muuta pakollista asiaa hoidettava, mutta ompahan edes yksi niistä tehty nyt!




Eilen meillä oli suomiporukan kanssa tapaaminen, en ollut odottanut suuria etten tulis pettymään ja pakko kertoo, että silti yllätyin positiivisesti. Tänne on ihan älyttömän huippua porukkaa tullut Suomesta ja meillä oli heti älyttömän hyvä yhteishenki. Sain myös tosi paljon vinkkejä, ohjeita ja neuvoja sellaisilta jotka on ollut täällä jo pisempään. Uskon myös saaneeni muutaman uuden kaverin tästä tapaamisesta. Eli suuren suuri kiitos eilisestä tytöt, jos joku teistä sattuu tätä lukemaan :)


Tänään nyt vielä illalla mulla ois eessä kammottava pakkausrumba. Huomenna aamulla 10am on tän hostellin checkout ja vasta 1pm seuraavan hostellin checkin, eli muutaman tunnin odottelu siis rinkan kanssa, ellen kysäse täällä jos voisin jättää niille mun tavarat hoitoon ja tulla vasta päivällä hakemaan ne. Viimeinen yö siis omassa huoneessa ja huomenna ekaa kertaa 6 hengen dormiin. Jännittävää!





















2 kommenttia:

  1. Vau kuinka upeita! Tosi kauniit maisemat :)

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sielä oli niin kaunista, että tuntuu ettei kuvat tee sillei paikalle edes oikeutta! :)

      Poista